انتخابات نزدیک است .مواظب خود باشید!

چند روز پیش که سر به سایت پیک ایران زدم دیدم ۴ تا بمب صوتی در قم منفجر شد پیش خودم گفتم ؛صوتی بوده زیاد ضرر نداشته در ضمن چون قبل از بازی ایران بود فکر کردم هنوزم فکر میکنم کار خود رژیم برای جلو گیری بود؛ اما امروز که نگاه کردم دیدم ۴ تا بمب دیگه تو اهواز ترکیده که به نظر کار برادر های منافق یا اعراب ازادی خواه میاد!که با کمکشون به صدام هر چه ریسده بودن پنبه کردن و پایگاه مردمی شون رو از دست دادن و حالا هم با توجه به سوابق بمب گذاریشون این بمب امروز از اون ها بعید نیست!
و اما خبر مهم تر اینه که زنان ازادی خواه و مبارزان عدالت و حقوق زن هم به صدا در اومدن...براشون ارزو موفقیت میکنیم
و طبق اخرین خبر که الان بدستم رسید:
یک بسته انفجاری دیگر در میدان میدان امام حسین جنب پمپ بنزین منفجر شد!!مواظب باشید !
و خبر دیگر:
حدسم تقریبا درست بود:گروه تروریستی گردان های شهدای انقلابی الاحواز که به نظر گروه تروریستی عرب باشند مسئولیت بمب های  اهواز را به عهده گرفت.
لعنت بر هر چه عرب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد