یا رب ستدی مملکت از همچو منی
دادی به مخنثی نه مردی نه زنی

از گردش روزگار معلومم شد
پیش تو چه دف زنی چه شمشیر زنی



هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد                    هم رونق زمان شما نیز بگذرد

آب اجل که هست گلو گیر خاص و عام             برحلق وبردهان شما نیزبگذرد

در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت       این عوعو سگان شما نیز بگذرد

این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید             نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد

چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد                  بیداد ظالمان  شما نیز بگذرد

بیش از دو روز بود از ان دگر کسان             بعد ازدوروز ازان شما نیز بگذرد

بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم                     تا سختی کمان شما نیز بگذرد

ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طبع            این گرگی شبان شما نیز بگذرد

پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست                  هم بر پیادگان شما نیز بگذرد

 

غمی غمناک!

شب سردی است ، و من افسرده.
راه دوری است ، و پایی خسته.
تیرگی هست و چراغی مرده.

می کنم ، تنها، از جاده عبور:
دور ماندند ز من آدم ها.
سایه ای از سر دیوار گذشت ،
غمی افزود مرا بر غم ها.

فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی.

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر ، سحر نزدیک است:
هردم این بانگ برآرم از دل :
وای ، این شب چقدر تاریک است!

خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟


مثل این است که شب نمناک است.
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من ، لیک، غمی غمناک است.

هرگز از مرگ نهراسیده ام
اگرچه دستانش از ابتذال شکننده تر بود
هراس من بارى همه از مردن در سرزمینى ست
که مزد گورکن
از آزادى آدمى
افزون باشد


بعضی از هم وطنان می گویند ایران نباید انرژی هسته ای بدست بیاورد چون که برای جهان زیانبار است و یا اخوند ها نمی دانند چگونه از این انرژی استفاده مثبت بکنند و هزار یک دلیل دیگر! اما هم شما که اینگونه فکر می کنید بیایید کمی بدون نفرت و به طور ازادانه فکر کنیم
این انرژی هسته ای حق مردم ماست ..حق کشور ماست و حق اینده ماست ..کورهای اتمی مانند همان راه اهن های رضا شاه هستند که برای ایندگان ماند مطمئن باشید اگر رضا شاه خط اهن نمی کشید ایران خط اهن نداشت و یا شاه استادیوم ازادی رو ساخت همه به جای صرف این همه پول برای ساختن ورزشگاه که میخوای خودی نشون بدی جلو غربی ها بیا برو حلبی اباد رو اباد کن.اما  همه الان دارن میگن خدا بابای شاه رو بیامرزه که حداقل این ورزشگاه رو ساخت....
این رژیم چه خوب چه بد.چه با یک پول باد اورده چه پول جیب من و شما نزدیک به 18 سال هست که داره روی این مسئله کار میکنه و الان به مراحل انتهایی رسیده . و اگر الان انجام نشود مطمئنا دیگر ایران دارای انرژی هسته ای نمی شه!!
و واقعا امروز باید به قول خمینی :مشت محکمی به دهن امریکا و انگلیس بزنیم که پای خودشون رو زیاد از حد از گلیمشون دراز کردند و دنبال فرستادن پرونده ایران به شورای امنیت هستند که بتوند کشور ما رو هم مثل عراق بچاپند!!
حالا وقتشه از حقوق کشورمون دفاع کنیم و نزاریم این بی شرفها امریکای به بهانه حقوق بشر و امنیت جهانی کشور ما رو تسخیر کنند!
هیچ دولتی تا ابد بر تخت قدرت باقی نمونده و باقی نخواهد ماند و دولت اخوندی هم از این قائده مستثنی نیست . زمانی که این رژیم سرنگون بشه که دیگه نمیاد این نیروگاهها و دانش رو با خودش تو قبرش ببره که بلکه همه چیز سر جاش مینمونه و اینده دیگر از این مشکل را ندارد
در اخر :به دست اوردن دانش هسته ای در انتها به نفع ایران و ایرانی خواهد بود شاید در کوتاه مدت به نفع اقازاده ها باشد ولی در دراز مدت این من و تو هستیم که از عوایدش سود میبریم و فرزندان من و تو..