خلقت من!

خلقت من در جهان یک وصله ناجور بود

من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود؟

خلق از من در عذاب و، من خود از اخلاق خویش

از عذاب خلق و من، یا رب چه ات منظور بود؟

حاصلی از دهر،از من،غیر شر و شور نیست

مقصدت از خلقت من سیر شر و شور بود؟

ذات من معلوم بودت، نیست مرغوب،از چه ام

آفریدستی؟زبانم لال،چشمت کور بود؟

ای چه خوش بود چشم می پوشیدی از تکوین من

فرض می کردی که ناقص:خلقت یک مور بود؟

ای طبیعت گر نبودم من جهانت نقص داشت

ای فلک،گر من نمی زادی،اجاقت کور بود؟

قصد تو از خلق عشقی من یقین دارم فقط:

دیدن هر روز یک گون رنج جوراجور بود

عجب فکری!!

ک دانش آموز انگلیسی برای تامین هزینه دانشگاه خودش دست به ابتکار جالبی زده. از آنجایی که معتقد است مردم از کارهای عجیب خیلی استقبال میکنن و استقبال بیشتر مساوی است با بازدیدکننده بیشتر یک وب سایت راه انداخته و صفحه اصلی آنرا به یک میلیون پیکسل تقسیم کرده و هر پیکسل را

یک دلار می فروشد.

با این ایده مردم را تحریک می کنه که سری به این سایت بزنن و با بالا رفتن Hits ، آگهی جذب می کنه.
در روزهای اول بوسیله ایمیل، راه اندازی این سایت را به دوستانش اطلاع داد و یواش یواش خبرش دهن به دهن چرخید. روزهای اول رو با فروش به دوستان و خانواده خودش آغاز کرد ولی پس از اطلاع رسانه ها از این ایده جالب، خبرش بطور وسیعی همه جا منتشر شد و تا تاریخ شروع دانشگاه پول 3 سال دانشگاهش را (37 هزار دلار در مدت زمان کمتر از یک ماه) براحتی درآورد.
بعد از اینکه Sky News خبر این وب سایت را بهمراه تصاویری از آن منتشر کرد، فروش رشد چشمگیری پیدا کرد و تا به امروز حدود 400 هزار پیکسل(400 هزار دلار) را فروخته و 600 هزار پیکسل برای فروش باقی مانده.

واقعا خلاقیت چه کارهای که نمی کنه..تو ۲ ماه ۵۰۰ هزار دلار در اورد!!

به این میگن استفاده بهینه از اینترنت!!

حالا روش پول در اوردن بعضیا اینه که بیایید تو فلان سایت از طریق فلان لینک که فلان دوستش بهش داده عضو بشید هر کی ۱۰ تا عضو بیاره بعد در عرض ۱ هفته میلیاردر میشیم!!!

 

تبریک

بابا بعد از عمری اومدم دیدم این بلاگ اسکای بعد ۱-۲ سال تولد گرفتن ...تغییراتی قابل توجه ای انجام داد که هم زحمت طراحی قالب قبلی من رو به باد داد و هم پیشرفت قابل توجه ای کرد..بلاخره هر خوبی یه بدی داره!