بازگشت

متاسفانه مدتی بود به علت درس و مشغله کاری نتونستم اپ دیت کنم اما امروز برگشتم

دوست خوبم سلام
وبلاگ سرا پا احساسی و غیر منطقی شما رو دیدم و خواندم نمی دانم منظور شما از این نوشته ها در تخریب کسی که دارای پشتوانه رای ملت هست چیست  هیچ کس  در هیچ جامعه ای که دارای عقل و درک و فهم باشد نمی تواند وجدان بیدار خود را  قانع کند که کسی را تخریب کند خواه او بد باشد یا خوب   شاید خنان من برای شما خوش نیاید
کسی که هنوز کارش را شروع نکرده  این قدر تخریب نمی دانم برای چیست  البته مخالف باید در جامعه باشد چون کسی که نقد منصفانه کند عامل پیشرفت جامعه هست اما کینه توزی نه
نمی دانم چقدر به این مثل فکر کردید که:
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
این جمله رو هم خوبه بگم   اگه خدا پشتیبان کسی باشه دنیا هم جمع بشه  هیچ کاری ازشون بر نمیاد و اگه هم خدا پشتیبان کی نباشه بازم همونطور دنیا هم جمع بشه  هیچ کاری ازشون بر نمیاد  و خدا هم بهتر می دونه کی حقه و کی ناحق
البته حدس می زنم شما از کجا می سوزی و ناله از کجای سویدای دلت بیرون میاد  
خدا کمی بهت عقل بده و به من پول

در جواب اقا پوریا که نظر داده بودند باید بگم اگر منظور شما جناب اقای احمدی نژاد بود طی این مدت دید که این اقا با سخنرانی های نا سنجیده و از رویه احساسات و غیر منطقی چطور پرونده ایران رو به شورای امنیت کشانید ...مطمئن باشید من هم ارزو دارم ایران انرژی هسته ای داشته باشد و پیشرفت کند حتی با رژیم اخوندی اما  دیدید که کار به کجا رسید!! (در ضمن اگه میشه به ما یه پولی هم بده!!)

حالا مسئله داغ روز (بعد انرژی هسته ای که شوهرش دادند) ..کاریکاتورهای محمد!! واقعا بی حرمتی کار نادرستی هست اما واکنش تند به طوری که در دنیا مشاهده شد نشانه افراطی بودن و احساساتی  بودن بیش از حد بود!!هزاران فیلم کمدی در باره موسی و عیسی و نوح و... درست شد و هزاران کاریکاتور کشیده شد اما هیچ جای دنیا نه سفارت خانه اتش زدن و نه گروگان گیری کرداند و نه وحشی بازی در اوردند!!

در اخر هم باید بگم امیدوارم هر چه زودتر مسئله اتمی ایران به از طریق صلح امیز حل شود و شاهد وضع کنونی عراق و افغانستان در ایران نباشیم !!هر چه باشد اخوندها بهتر از امریکا هستند

نظرات 3 + ارسال نظر
هیــــــــــــــچ یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ق.ظ http://no-one.blogsky.com

سلام.
بحثی سر صحبت های آقا پوریا ندارم.
ببین برادر من(درسته؟ برادر من یا خواهر من؟!)شما درست میگی، هم من هم شما، ایرانی هستیم و خواستار پیشرفت ایران و در مورد این مسئله، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای!
هیچ کس هم دلش نمیخواد ایران تحریم بشه و یا خدائی نکرده بدتر از اون شاهد جنگ باشیم! از هر طرف که نگاه کنی،‌ میبینی که سران مملکت یا بقول شما همین آخوندها (که شاید این لحن باعث میشه شما داری با تعصب و از روی کینه نقد میکنی!) هم نمیخوان جنگ بشه! چون شوخی نداریم، آمریکا عراق نیست! ما هم ایران ۲۵ سال پیش نیستیم درست، ولی با شروع جنگ، ۱ سال نه ۲ سال، نه ۱۰ سال بعدش حکومت ایران عوض میشه! پس هیچ کس علاقه به درد سر نداره!
ببین عزیز دل برادر، جریان هسته ای و شورای امنیت، به هیچ وجه به آقای احمدی نژاد ربطی نداره! حتی اگر آقای خاتمی هم بود و یا هر کس دیگه، تا وقتی که دست از مراحل کامل غنی سازی نمیکشید، همین بحث بود! این قضیه هیچ ربطی به انرژی هسته ای نداره! تمام سیاسی! ببین،‌اگر منطقی فکر کنی، میبینی ایران با داشتن انرژی هسته ای میتونه از نظر اقتصادی با صادر کردن انرژی هسته ای پیشرفت کنه! از نظر قدرت علمی هم که دیگه نیازی به گفتن نیست!
حالا دود این پیشرفت تو چشم کی میره؟ امثال آمریکا! برای همین امروز ما میریم شورای امنیت!
در مورد کاریکاتور ها! آقای احمدی نژاد یه حرفی درباره یه اتفاقی که تعدادی از اروپائی ها هم کتاب دربازش نوشتن که افسانه ای بیش نیست،‌ چقدر علیه این حرفا موضع گیری کردن؟ نفی کشتار یهودیان، زندان داره توی آلمان!!
ولی چطور توهین به پیامبر یکی از مطرح ترین دین های دنیا، باید با یک معذرت خواهی تموم شه؟
بعد از انکار هولوکاست، حلوی سفارت ایران توی آلمان و ایتالیا راهپیمائی شد! حالا چطور انتظار داری من مسلمون به اون کاریکاتور ها اعتراض نکنم؟
اگر درست فکر کنی، میبینی همه این کار ها، فقط برای سنجیدن مقدار اهمیت این حرف ها بین مسلمون هاست. اگر الان اعتراض نکنی و فقط با یه محکوم کردن ساده قضیه رو تموم کنی، باز هم بیشتر میشه!
اگر خواستی بازم با هم صجبت میکنیم!
ببخشید که زیاد شد.
موفق باشی.

میلاد شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:00 ب.ظ http://redghost.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم
خسته نباشی
مطلبی در مورد پرونده ی هسته ای ایران نوشته ام که خوشحال می شم نظر شما را بدونم
یعنی می خوام این موضوع رو تبدیل کنیم به یک بحث و در حد معلومات خودمون تحلیلش کنیم
موفق باشی

زمان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ق.ظ http://zamanphp.blogsky.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم
و امیدوارم سال خوبی رو همراه با موفقیت شروع کنید
حافظ می گوید:
دلت به وصل گل ای بلبل سحر خوش باد
که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد